Патроничі з новим альбомом «Знаєш. Чуєш. Бачиш»

0

2017 рік почався зі значної події у музичному житті Прикарпаття: місцевий гурт «Патроничі» презентував свій другий студійний альбом «Знаєш. Чуєш. Бачиш». Хлопці є постійними учасниками локальних і регіональних фестивалів та невдовзі відправляться в тур Західною Україною. Тож давайте ближче ознайомимося з колективом та їх новим матеріалом.

Творчий шлях хлопців почався тоді, коли компанія друзів вирішила піти на заняття в духовий оркестр. Гурт був створений за порадою їх творчого наставника у 2010 році в селі Крихівці, що неподалік Івано-Франківська. Перші сингли колективу побачили світ вже на початку 2011 року та принесли «Патроничам» популярність серед місцевих поціновувачів музики. У 2012 первинний склад гурту зазнав деяких змін. Відтоді і до сьогодні колектив налічує 5 учасників: фронтмена Андрія Гриньківа, відповідального також за деякі гітарні партії та написання лірики, гітариста Романа Хом’яка, клавішника та саксофоніста Володимира Пасєки, що також займається програмуванням, Мирослава Марківа на бас-гітарі та Тараса Данева, що займає місце за ударною установкою. Після перемін у складі гурт активно зайнявся записом нового матеріалу, і вже 17 березня 2014 року світ побачив перший повноформатний альбом «Поки молоді». До осені 2016 року хлопці працювали над акустичною збіркою «Акустика на Вежі», до якої ввійшли як уже відомі пісні, але в іншому аранжуванні, так і зовсім нові композиції. Закінчивши готувати цей матеріал, колектив узявся до запису нової платівки, у якій пообіцяв кардинально змінити своє звучання.

У своїй творчості «Патроничі» поєднують елементи інді, фолку та альтернативного року. Певної колоритності звучанню попередніх робіт колективу додали такі інструменти, як саксофон, акордеон та сопілка. Гуцульські мотиви роблять музику гурту унікальною та самобутньою. Дещо манірний вокал Андрія Гриньківа гармонійно доповнює загальну картину.

17 лютого гурт презентував у мережі свій новий студійний альбом «Знаєш. Чуєш. Бачиш». До платівки ввійшли 10 авторських композицій, робота над якими зайняла близько двох років. Хлопці, як і обіцяли, випустили цілком інакший матеріал. Нове, важче звучання заполонило майже весь альбом. Гітарні партії явно домінують у загальному балансі, стилістика альбому змістилася до альтернативи. Нововведенням стало використання елементів електронної музики в деяких композиціях. Акордеон поступився місцем синтезатору та скрипці. Саксофон все ще можна зустріти в новому альбомі, хоча, звичайно ж, у значно меншому співвідношенні, ніж у дебютній роботі «Патроничів». Свої вокальні партії фронтмен гурту виконує дещо в іншій манері, ніж раніше.

Запис платівки відбувався під наглядом та за активної допомоги Олега «Frost» Мороза з місцевої студії Frost Magnetic Records – одного з лідерів у сфері звукозапису в регіоні. Зведення та мастеринг матеріалу хлопці цілком довірили звуковому продюсеру. Якість матеріалу не викликає сумнівів, помітний прогрес у порівнянні з попередніми роботами: партії різних інструментів не «розмиваються» та звучать чіткіше й об’ємніше.

Проаналізувавши лірику нового альбому, можемо зрозуміти, що музика «Патроничів» явно «подорослішала». Молодеча безтурботність та легковажність першої платівки поступилися зрілій самоусвідомленості. Як зазначили хлопці, тематика альбому позначилась єдиною концепцією конфлікту: у стосунках, із суспільством, навіть із самим собою. Давайте детальніше розглянемо деякі пісні.

Платівку відкриває драматична композиція про нереалізовані амбіції та втрачені можливості. Скільки можна почути історій про успішних особистостей, що реалізували свою «американську мрію». Проте ніхто не оспівує людей, що оступилися на шляху до мети та загубилися серед «високих мостів» Нью-Йорка. Пісня «NY» саме про це. У той же час «Патроничі» закликають у жодному разі не покладати рук, хоч шлях до успіху завжди буде крутим та тернистим.

Сингл «Бензин», що вийшов за два тижні до релізу альбому, одразу визначив стиль нової робити гурту. Композиція у всіх барвах описує переживання, думки та емоції закоханого, що не може уявити своє життя без «другої половинки».

Хоч нова платівка вийшла значно зрілішою за попередню, «Festival song» занурює нас у безтурботний вир енергії та драйву підліткового максималізму. Пісня ризикує стати справжнім хітом та саундтреком літньої пори, оспівуючи море, сонце та фестивальне життя.

Композиція, що дала назву альбому, є єдиною, що націлена на соціальну тематику. «Знаєш. Чуєш. Бачиш» доречно висвітлює як гострі проблеми українського суспільства, так і людства в цілому. Лірика акцентує увагу на таких вадах людської природи як стадний інстинкт, нездатність вчитися на чужому досвіді, а також небажання змінюватися та шукати причину проблеми в собі.

Спираючись на недавній досвід запису акустичної збірки, хлопці включили до альбому також одну цілком ліричну композицію. Пісня «Листи» – це історія кохання на відстані. Вона показує, що не тільки музика гурту стала зрілою – самі хлопці навчилися кохати по-дорослому.

Доводить це колектив і в наступних композиціях, що показують іншу сторону любовних стосунків. «Фатальні помилки», «Я знаю її», «Не пий мою кров» та «Їде дах» розкривають ті наслідки, що можуть чекати на того, хто потрапив на «гачок» кохання: скандали, стрес, сльози та навіть ненависть.

Заключна композиція альбому – «Допоможи мені» – це сповідь людини, яка глибоко заплуталась в собі та у відносинах зі світом.

Можна підсумувати, що «Патроничі» не стоять на одному місці, експериментують та намагаються дивувати своїх фанів свіжою музикою, що у них прекрасно вийшло цього разу. «Знаєш. Чуєш. Бачиш» – це нова сторінка у творчості гурту. Платівка вийшла доволі концептуальною та цілісною, як у відношенні звучання, так і лірики. Вже 3 березня хлопці вирушають у тур на підтримку нового альбому, що охопить Луцьк, Львів, Вінницю, рідний для колективу Івано-Франківськ, Чернівці, Тернопіль, Хмельницький. Тож радимо ознайомитися з новою роботою гурту і, можливо, підтримати їх на живому виступі, адже «Патроничі» роблять дійсно якісний український рок.

Автор: Олександр Годований


Патроничіукраїнські гурти

Про Автора

Comments:

Коментарі відсутні